Support

Support op maat

Bij implementaties van applicaties of integraties leveren wij training en ondersteuning zodat u snel aan de slag kunt met de nieuwe of aangepaste applicatie-omgeving. Toch kan het zijn dat er vragen ontstaan. Deze vragen kunnen bij ons telefonisch of per email of gesteld worden. Wij reageren of meteen of de consultant met de juiste expertise neemt contact met u op. In een aantal gevallen gebruiken we teamviewer zodat we u visueel uitleg kunnen geven en u nog beter geholpen bent.

Wij bieden drie support vormen aan:

  • 1

    Algemene support

    U stelt uw vraag per email of telefoon. Is de vraag eenvoudig te beantwoorden dan geven wij zo snel mogelijk antwoord. Is dat niet het geval dan schakelen wij een gespecialiseerde consultant in om uw vraag te beantwoorden. In elk geval wordt een ticket aangemaakt in ons helpdesksysteem.

  • 2

    Consultancy based support

    Tijdens een implementatietraject heeft u een vast contactpersoon. Deze consultant beschikt over gespecialiseerde kennis over bepaalde applicatie-omgevingen. Ook na de implementatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw consultant voor vragen.

  • 3

    Premium support

    Voor bepaalde omgevingen bieden wij een premium supportcontract aan. De voorwaarden waaronder een premium support kan worden verkregen en de ondersteuning die we verlenen leggen wij graag in een gesprek met u uit.

Samengevat

Onze algemene servicedesk is de standaard ingang voor uw vragen over de oplossingsgebieden die wij bij u geïmplementeerd hebben. In elk geval krijgt u antwoord van een gespecialiseerde consultant met de juiste kennis voor uw vragen. Voor speciale oplossingen bieden wij een premium support aan.

Binnenhalen en behouden van horecapersoneel

Het succes van een bedrijf of onderneming is voor een groot deel afhankelijk van goed en enthousiast personeel. Maar hoe vind je die goede mensen? Anders gezegd, waar kun je nog personeel vinden? In veel bedrijfstakken is dat een groot probleem, zeker in de horeca en retail. Het behouden van horecapersoneel is een uitdaging. Als je goede mensen hebt, hoe houd je…

Lees verder

Ezora en Notarisdossier update

Deze update is interessant voor Ezora-gebruikers binnen Notarisdossier. Sinds deze week hebben we namelijk twee nieuwe rapportagemogelijkheden toegevoegd: weergave aantal akten per periode en het aantal verwerkte akten per rechtsgebied. We vertellen je er hier meer over! 1. Aantal verwerkte akte per perioden Het is vanaf nu mogelijk om het aantal akten per periode in te zien. Dat kan als…

Lees verder

Barcodes in lay-outs van Exact

Barcodes komen vaak voor. Vrijwel ieder product heeft er een. Met een beetje hulp van een barcodelezer geven ze informatie over bijvoorbeeld prijs, garantietermijn of opslagplaats. In Exact voor Productie en Handel is het gebruik van barcodes in lay-outs verbeterd. Er zijn diverse barcodes voor verschillende doeleinden. In Exact Online worden de volgende barcodes ondersteund: EAN-13, UPC, Code 39 en…

Lees verder

Support nodig?