Support

Support op maat

Bij implementaties van applicaties of integraties leveren wij training en ondersteuning zodat u snel aan de slag kunt met de nieuwe of aangepaste applicatie-omgeving. Toch kan het zijn dat er vragen ontstaan. Deze vragen kunnen bij ons telefonisch of per email of gesteld worden. Wij reageren of meteen of de consultant met de juiste expertise neemt contact met u op. In een aantal gevallen gebruiken we teamviewer zodat we u visueel uitleg kunnen geven en u nog beter geholpen bent.

Wij bieden drie support vormen aan:

  • 1

    Algemene support

    U stelt uw vraag per email of telefoon. Is de vraag eenvoudig te beantwoorden dan geven wij zo snel mogelijk antwoord. Is dat niet het geval dan schakelen wij een gespecialiseerde consultant in om uw vraag te beantwoorden. In elk geval wordt een ticket aangemaakt in ons helpdesksysteem.

  • 2

    Consultancy based support

    Tijdens een implementatietraject heeft u een vast contactpersoon. Deze consultant beschikt over gespecialiseerde kennis over bepaalde applicatie-omgevingen. Ook na de implementatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw consultant voor vragen.

  • 3

    Premium support

    Voor bepaalde omgevingen bieden wij een premium supportcontract aan. De voorwaarden waaronder een premium support kan worden verkregen en de ondersteuning die we verlenen leggen wij graag in een gesprek met u uit.

Samengevat

Onze algemene servicedesk is de standaard ingang voor uw vragen over de oplossingsgebieden die wij bij u geïmplementeerd hebben. In elk geval krijgt u antwoord van een gespecialiseerde consultant met de juiste kennis voor uw vragen. Voor speciale oplossingen bieden wij een premium support aan.

Support nodig?